Sunday, October 12, 2008

怎么办啊?


突然间有谷热气冲上来。。
很想打电话给老师说我想要跟你们一起去云顶。。
我很想陪你们支持你们那五天。。。
我很想能看见你们的比赛。。
我真的很想跟你们一起去啊。。
我到现在还真的很想守住我对你们的诺言。。
i will always be there 4 u..
但。。。
时间的流逝。。
你们已经习惯了没有我的日子。。
我也有了我的新生。。
我有尝试的去留住你我之情但。。。
事实不是你要停留在几时就可以停留的。。
人总要向前看。。
志江加油吧!!!
向前冲!!!
放下?依旧?
很辛苦啊!!
请别随便偷走我的心!!
请还给我吧。。
马六甲的志江还需要“一颗投入的心”在新生活上。
##看见我时请别嘲笑我。。别把我blog里的东西来嘲笑我!!

3 comments:

nicholas said...

oo..
muz look to d front..
u change they also will change wan..
so..
they will not alw be with u also..
they will grow up one day..
so u feel free then juz go..

t$uKi said...

tell you the truth,

they will definitely forget who u r ONE DAY.

That day will definitely come, jz depends on when it is, might near, might far....

Its cruel to say so, but, its true..!
Always true..

chee kang said...

ya lo..
it is true..
hehe
i will try to forget them too..